Geheimzinnigheid, casino's en cocktails - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van lek - WaarBenJij.nu Geheimzinnigheid, casino's en cocktails - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van lek - WaarBenJij.nu

Geheimzinnigheid, casino's en cocktails

Door: lek

03 April 2012 | Aruba, Oranjestad

Gisteren een rustige dag gehad, we zijn de bij de ruïnes bij het Spaans lagoen wezen kijken en wezen snorkelen op babybeach, daar wederom weer verast gestaan van de veelzijdigheid aan zeedieren wat je zo dichtbij de kust tegen komt!

Maar vandaag was een hele andere dag, vandaag was de dag dat ik (Letizia) 25 werd (of zo iets :P ) en de dag dat Kel en Siel mij gingen verrassen.
De dagen hiervoor probeerde zij mij al gek te maken me de gekste dingen die zij voor mij in petto hadden, maar ik liet mij niet op de kast jagen!
Echter vanmorgen begon ik achterdochtig te worden, gingen ze mij voor gek zetten in de stad, of lieten ze mij parasailen???

Gelukkig niet en hadden ze voor mij iets veel leukers in gedachten: een boottocht en tussen door gingen we snorkelen op Boca Catalina. De crew wist dat ik jarig was en daarom kregen we de beste plek aan boord van de triple deck catamaran en kreeg ik "cadeautjes" van hun. Tijdens het snorkelen wederom nog meer zeedieren gezien, waaronder een schildpad en verschillende zeesterren en lieten we vissen brood uit onze handen eten (brutalen krengen zijn het, stelletje piranha's!)
Geweldige middag gehad, afgesloten met een lekker cocktail op de pier.
Vanmorgen tijdens ons ontbijt (bij de slingers en ballonnen die ons appartement versierde) kregen we een fles wijn van het appartement aangeboden voor mijn verjaardag, hoe attent!!

Vanavond zijn we heel fout pannenkoeken wezen eten en daarna naar het casino gelopen. Het eerste casino zijn we bijna gillend weggerend, wat een gekkenhuis met al die fruitautomaten door elkaar heen, maar vol goede hoop gingen we naar het casino aan de overkant. Deze bleek uit het zelfde hout gesneden, het zijn veredelde gokhallen, met her en der een blackjack tafel.
Nou ja, maar verder Oranjestad ingetrokken om de teleurstelling weg te drinken met cocktails, maar Oranjestad bleek uitgestorven, zat iedereen dan toch in het Casino?
Een taxi aangehouden en gevraagd of ze ons kon afzetten daar waar het gezellig is, dat werd South Beach. En inderdaad, daar was het levendig, na eerst wat kraamjes te hebben bekeken zijn we Signor Frog in gedoken, vol Zuid-Amerikanen en Salsa muziek,
Uiteindelijk weer een taxi terug naar "huis" genomen en nu nog even nagenieten van deze bijzondere verjaardag!

Ik wil langs deze weg Kelly en Ersilia bedanken voor deze onvergetelijke dag, dat hebben jullie goed gedaan meiden!!

• 03 April 2012 - 06:42

Conchita:

Nou Letiets, dit is dus een verjaardag geweest om nooit te vergeten! Geweldige dag gehad dus! :D

• 03 April 2012 - 07:25

Joan:

Hele leuke, originele verjaardag zo maar pannekoeken.....???