Butterflies and sunset - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van lek - WaarBenJij.nu Butterflies and sunset - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van lek - WaarBenJij.nu

Butterflies and sunset

Door: lek

01 April 2012 | Aruba, Oranjestad

Vandaag de dag begonnen door naar de Vlindertuin te gaan. Geweldig mooie vlinders gezien. Daar ook een rondleiding gekregen, heel uitgebreid. Er werd verteld over welke planten welke vlinders aantrokken en hoe ze zich voortplanten. Het was voornamelijk erg veel "Ooohs" en "Aaaahs" van iedereen bij het zien van weer een mooie vlinder.

Daarna boodschapjes gedaan, geluncht en lekker gerelaxt aan het zwembad. De wind is erg sterk hier, dus we waren blij dat we niet uit onze bikini zijn gewaaid.

Eind van de middag ons beetje opgetut en richting Eagle Beach gereden om foto's te maken bij de ondergaande zon. Weer helaas kunnen we de mooiste nog niet laten zien (spiegelreflex), maar het was zeker een geslaagde missie!

xx Letizia, Kelly en Ersilia

• 01 April 2012 - 08:03

Coby:

Het houd ookniet op met de oooh en aaah bij het zien van de foto s !!! Nice !! :-D

• 02 April 2012 - 07:27

Joan:

Ziet er geweldig uit, geniet ervan! Vanavond feestje vieren?

• 02 April 2012 - 22:17

Lek:

Jup, vanavond casino!

• 03 April 2012 - 17:16

Mama:

waar zijn de fotos van je verjaardag of hebben je de spiegelreflex camera gebruikt????? ersilia ,ik heb je nog niet over je voeten gehoord,heb je nog geen blaren????

• 03 April 2012 - 18:51

Letizia:

We hebben inderdaad de meeste foto's gemaakt met de spiegelreflex omdat we vergeten waren de batterij van de compact op te laden, maar wat we hebben heb ik even bijgevoegd wat we wel hadden :)