Tijd om voorzichtig afscheid te nemen... - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van lek - WaarBenJij.nu Tijd om voorzichtig afscheid te nemen... - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van lek - WaarBenJij.nu

Tijd om voorzichtig afscheid te nemen...

Door: lek

06 April 2012 | Aruba, Oranjestad

Ja, en dan is het zo ver, we moesten afscheid nemen van onze geweldige auto. Hij moest, schoon, vol met benzine en schadevrij worden ingeleverd en dat laatste was natuurlijk nog even spannend...
Eerst de auto uitgemest, toen opzoek naar een carwash, deze gevonden om de hoek van ons appartement en 3 kwartier later was de auto zo schoon dat Ersiel hem in eerste instantie voorbij liep!
Auto vol gegooid en ingeleverd
Nou, we hoefde absoluut niet ongerust te wezen, ze keken amper naar de auto!
Ze waren verder ook nog zo vriendelijk om ons af te zetten in Oranjestad zodat we nog even konden shoppen en dankzij onze chauffeuse waren we eindelijk in de winkelstraat aanbeland.
Na een mislukte zoektocht naar een souvenirtje voor Kel, hebben we ons neergeploft op een terras om daar een heerlijk lunch te verorberen.
We lieten ons luxe terug naar het appartement vervoeren dmv een taxi, maar stiekem miste we onze patser wagen toch wel erg.
Eenmaal "thuis" hebben we ons neergeploft bij het zwembad en onze traditionele achterlijke-spring-in-het-water-foto's gemaakt.

Hoewel we pasta op het menu hadden staan, werd het pizza die we van de buren kregen, want ook die leveren ze hier in formaatje Amerika, dus hadden ze er veels te veel aan...

Inmiddels gaan we ons klaarmaken voor het laatste nachtje op Aruba. Een vakantie die voorbij vloog, waarvan we zo genoten hebben en het land waaraan we ons hart hebben verloren!

We <3 Aruba!!

• 06 April 2012 - 01:15

Joan:

Blij dat jullie het zo fijn gehad hebben, kan mij voorstellen dat jullie niet weg willen.
    Wij zitten op de boot naar Singapore waar we nog 3 dagen hebben en dan zit het er voor ons ook op.
    Een hele goede reis gewenst! En tot over een paar dagen.

Don't cry because it's over, smile because it happend!

• 06 April 2012 - 01:33

Och, morgen nog bijna een vol dagje, pas om 17:30 transfer naar het vliegveld!