Het paradijs gevonden - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van lek - WaarBenJij.nu Het paradijs gevonden - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van lek - WaarBenJij.nu

Het paradijs gevonden

Door: lek

27 Maart 2012 | Aruba, Oranjestad

Vannacht bijgetankt en redelijk geslapen. Natuurlijk waren we voor Arubaanse tijd veels te vroeg wakker, maar gelukkig kunnen rekken tot een uurtje of 9.
Simpel, maar lekker ontbeten en daarna gewacht op onze huurauto. Stipt om 11 uur stond de meneer van TopDrive er. We moesten met hem meegaan en daar hebben we onze Hyundai Accent gekregen. Wat een bak!
Vervolgens naar appartement teruggereden, spulletjes gepakt en gaan touren. Eerst was het een beetje de weg zoeken, maar Kelly de topchauffeur, heeft ons weer op de goede weg gekregen.
Onderweg mooooooi strand gezien en de perfecte plaats om te snorkelen. Doorgereden naar de California Lighthouse met een amazing view (en vol Amerikanen in touring-bussen).
Daarna onze tocht voort gezet en even wezen kijken bij een potentiële ranch om een paardrijtocht te maken. Vervolgens lunch gescoord bij de supermarkt, t-shirts en universele stekkers. Daarna teruggereden naar het mooie snorkelstrandje. Waanzinnig gaaf! We hebben Dora gezien (van Finding Nemo) en nog een boel andere vissen. Ook hebben we de hoesjes voor om de camera's uitgetest, dus onderwaterfilmpjes volgen, evenals foto's.
Helaas pakt de laptop niet de spiegelreflex foto's, waardoor we de echt waanzinnige plaatjes jullie pas kunnen laten zien na de vakantie. Maar mensen, het is hier echt een waar paradijsje, zo mooi!!

Nu ff opfrissen, eten maken en met een wijntje van de avond genieten. Life's good :)

xx
Letiets, Ersiel & Kel

• 28 Maart 2012 - 09:35

Greet:

dat ziet er even fantastisch uit.
    Dat wordt een super vakantie, dat is wel zeker.
    Fijn dat jullie kunnen schrijven op jullie blog. is net of we er ook een beetje bij zijn.
    Nog heel veel plezier.
    PS, ik had ook nog wel een reisstekker ooor je gehad, niet aan gedacht.
    Net met Joan geskypt, heeft het ook heel leuk, gaat nu ook naar een tropisch eiland, omtesnorkelen.

• 28 Maart 2012 - 14:10

Jaan:

Ah, deze foto's zijn ook al errug leuk om te zien hoor!!

• 28 Maart 2012 - 19:25

Coby: