Bonbini @ Aruba - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van lek - WaarBenJij.nu Bonbini @ Aruba - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van lek - WaarBenJij.nu

Bonbini @ Aruba

Door: lek

27 Maart 2012 | Aruba, Oranjestad

Om te beginnen een dikke vette aanrader om te gaan logeren in Hoofddorp bij goedkoopslapenbijschiphol.nl! Slapen bij mensen thuis in fijne bedden, met alle gemakken van een hotel: Wifi, tv, koffie of thee, gastvrouw met paard, luxe ontbijtje en zo op Schiphol!

Dan het hele vlieggebeuren... Zo'n 12 uur op je kont in een stoeltje is best te doen! Helemaal achterin zaten we, lekker rustig!
Mediapakket is onze grote redding, een grote filmmarathon en je bent op je bestemming haha!
Oke een houten kont kan je bijna niet voorkomen, we waren dan ook blij met een tussenstop op Curacao, waar Letizia het eerste souvinir heeft gescoord ;-)

Dan Aruba, na de paspoortcontrole stonden we in nog geen kwartier bij ons appartement. Het is hier niet groot en de omgeving is niet zo toeristisch. Het is wel een heerlijk hofje met rustige appartementen, een prachtige binnentuin en heerlijk zwembad -> zojuist getest :-D

Appartement zelf is eenvoudig, met een slaap/woon/eet keukentje en badkamertje. Maar keurig en schoon!
Ff om boodschapjes geweest, en nu - om 8 uur 's avonds hier en dus 2 uur 's nachts NL tijd gaan wij ons bed eens in orde maken!

Groetjes vanuit de warmte!

• 27 Maart 2012 - 00:10

Joan:

Jullie duiken net het bed in en wij staan net op. Hier nu 8 uur in de ochtend en met een bakkie koffie genieten van de stilte en rust.
    Wij zitten in het binnenland op grote hoogte. Zelfs koud hier en zitten met vasten aan.
    Nou slaap lekker jullie en als wij richting bed gaan staan jullie vast uitgerust op :-)

• 27 Maart 2012 - 06:47

Conchita:

Dat klinkt nu al hardstikke leuk! :D Veel plezier daar!!

• 27 Maart 2012 - 09:45

Greet:

lekker, ziet er goed uit, benieuwd wat jullie vandaag gaan doen, eerst een beetje uitslapen denk ik,was gisteren best een vermoeiend dagje.
    geniet,geniet, geniet.!!!!!
    Groetjes.

• 28 Maart 2012 - 14:08

Jaan:

Het klinkt heerlijk L.E.K.!! Juist omdat het niet zo toeristisch is!
    Dat wordt genieten, genieten, genieten!!!

xx

• 28 Maart 2012 - 19:57

Mama:

leuke foto s. Eindelijk gevonden waar ik moest kijken dus ben benieuwd naar de rest. Veel plezier meiden,we spreken elkaar vlug. XXXXXX mam